תאי אחסון
054-3443796
חייג למספר054-3443796
שלח הודעהשלב 1 מתוך 3
על מנת שנשמור עבורך את האירועים שביקשת, יש לבחור כרטיס אשראי שמור במערכת או לשמור כרטיס אשראי חדש. בחירת הכרטיס היא לצורך אשראי בטחון בלבד, לא תחויב כעת.
אולטרה – מעבר לגבולות
אימוני כוח אישיים | הנגרים 1, באר שבע
לשאלות – ניתן לפנות בטלפון או בוואטסאפ: 054-344-3796
1.1 תקנון זה נכתב על־מנת להבהיר בצורה ברורה ושקופה את תנאי ההתקשרות עם מועדון ULTRA.
1.2 מטרת ההסכם היא לוודא שכל מתאמן יבין את זכויותיו, את אחריותו ואת מה שהוא מקבל במסגרת החברות במועדון.
1.3 המועדון שומר לעצמו את הזכות לעדכן את התקנון מעת לעת, תוך שמירה על הוגנות, מקצועיות והתחשבות בכלל הלקוחות.
2.1 כל מתאמן מקבל תוכנית אישית, שנבנית במיוחד לפי מטרותיו, רמת הכושר שלו, והיכולת הגופנית שלו.
2.2 האימונים אינם מבוססים על לוח זמנים נוקשה, אלא מותאמים אישית לקצב של כל מתאמן – עם תיקונים בזמן אמת והכוונה מקצועית.
2.3 האווירה במועדון הינה מקצועית, תומכת ומכילה – נטולת שיפוטיות או לחץ.
2.4 אחת לחודש ניתן לבצע שקילה ומדידת היקפים, לפי רצון המתאמן ולפי מטרותיו האישיות.
2.5 קיימת אפשרות לליווי תזונתי מקצועי, למי שמעוניין בכך.
3.1 כל מתאמן שיפנה חבר חדש שיירשם בפועל – יקבל 2 אימונים מתנה.
3.2 ההטבה תינתן לאחר שהחבר ביצע תשלום והשתתף באימון הראשון.
4.1 המועדון אינו אחראי לאובדן, גניבה או נזק לציוד אישי של המתאמנים.
4.2 מומלץ להביא ציוד אישי מינימלי – מגבת, בקבוק מים אישי וטלפון.
5.1 ניתן לקבוע אימון ניסיון מראש ובתשלום.
5.2 ניתן לבטל או לדחות את מועד האימון עד 12 שעות לפני תחילתו.
5.3 ביטול שנעשה פחות מ־12 שעות מראש – ייחשב כביטול מאוחר ולא יינתן החזר כספי.
5.4 לאחר התשלום – לא יינתן החזר כספי, אך כן ניתן להזיז את האימון, בכפוף לזמינות.
6.1 המנוי כולל עד 9 אימונים בחודש.
6.2 אימונים שלא נוצלו אינם ניתנים להשלמה בחודש אחר.
6.3 תוקף המנוי מתחיל מהאימון הראשון שאליו נרשם המתאמן.
6.4 המנוי מתחדש אוטומטית בכל חודש.
6.5 לא ניתן להקפיא מנוי מסוג זה.
6.6 בקשת ביטול מחייבת הודעה חודש מראש. יתבצע חיוב נוסף אחד ורק לאחר מכן יבוטל המנוי.
6.7 ניתן לבטל את המנוי בתוך 3 ימים ממועד התשלום – ולקבל החזר מלא, בתנאי שלא נוצל אף אימון.
6.8 אם השתתפתם אפילו באימון אחד – ייגבה סכום של 200 ש"ח בעבור כל אימון, והיתרה תוחזר.
7.1 כל המסלולים הם אישיים, ואינם ניתנים להעברה לאדם אחר.
7.2 תוקף המסלול מתחיל מהאימון הראשון שנרשם ובוצע בפועל.
7.3 להלן סוגי המסלולים הקיימים, מחולקים לפי שנת הרישום:
7.3.1 מסלולי שנת 2025:
7.3.1.1 מסלול בסיסי – 24 אימונים, בתוקף ל־3 חודשים.
7.3.1.2 מסלול מתקדם – 48 אימונים, בתוקף ל־6 חודשים.
7.3.1.3 מסלול VIP – 48 אימונים, בתוקף ל־6 חודשים, כולל ליווי תזונתי מותאם אישית.
7.3.2 מסלולי שנת 2024:
7.3.2.1 מנוי בסיסי – תוקף של חודשיים.
7.3.2.2 מנוי סטנדרטי – תוקף של 3 חודשים.
7.3.2.3 מנוי מתקדם – תוקף של 4 חודשים.
7.3.2.4 מנוי אולטרה – תוקף של 6 חודשים.
7.4 כל אימון שלא נוצל במהלך תקופת התוקף של המנוי – לא יישמר, ולא יינתן בעבורו החזר או הארכה.
7.5 לא ניתן להקפיא או להאריך מנוי מכל סוג שהוא לאחר שפג תוקפו.
7.6 במקרה שבו כלול במסלול תפריט תזונתי מותאם אישית – ברגע שהתפריט נמסר, לא ניתן לבטל את הרכישה, גם אם המתאמן החליט שלא להשתמש בו בפועל.
8.1 ניתן לבטל מסלול או כרטיסיה בתוך 14 ימים ממועד הרכישה.
8.2 ההחזר יינתן בניכוי של 200 ש"ח עבור כל אימון שנוצל.
8.3 לאחר 14 ימים – לא ניתן לבטל את המסלול/כרטיסיה ולא יינתן החזר כספי.
9.1 ביטול השתתפות באימון יתאפשר עד 12 שעות לפני מועד תחילתו.
9.2 ביטול שיתבצע בפחות מ־12 שעות לפני מועד תחילת האימון ייחשב כביטול מאוחר.
במקרה כזה, האימון ייחשב כאילו בוצע בפועל – ויחויב בהתאם.
המשמעות של ביטול מאוחר היא פגיעה בזמינות המקומות למתאמנים אחרים וירידה ביכולת של הצוות לתכנן את הלוז והאימון בצורה איכותית ומסודרת.
לכן, לא ניתן לבטל או לשנות אימון פחות מ־12 שעות מראש, מכל סיבה שהיא – כולל אילוצים אישיים, עיכובים, או חרטה.
9.3 אם שובצתם לאימון מתוך רשימת המתנה – האימון מחייב לכל דבר ועניין, בדיוק כמו רישום רגיל.
9.4 ביטול של אימון אליו שובצתם מתוך רשימת המתנה יידרש גם הוא עד 12 שעות מראש. ביטול מאוחר מהזמן הזה ייחשב כאילו האימון התקיים.
9.5 כאשר אתם ממתינים לאימון דרך רשימת ההמתנה, ייתכן ותשובצו באופן אוטומטי אם מתפנה מקום.
במקרה כזה, האחריות היא עליכם לבדוק באפליקציה ולהסיר את ההמתנה אם אינכם מתכוונים להגיע.
9.6 מרגע ששובצתם לאימון מרשימת ההמתנה – גם ללא פעולה אקטיבית מצדכם – ההרשמה מחייבת, כל עוד השיבוץ התרחש יותר מ־12 שעות לפני מועד האימון.
9.7 אם מתפנה מקום פחות משעה לפני תחילת האימון, תישלח לכם הודעת ווטסאפ, ובמקביל תתבקשו להיכנס לאפליקציה ולאשר את ההשתתפות באופן ידני.
שיבוץ זה אינו אוטומטי, ורק לאחר אישור שלכם – תיחשבו רשומים לאימון.
10.1 כל אימון נמשך 55 דקות, במבנה שמאפשר עבודה אפקטיבית, ממוקדת ומותאמת אישית.
10.2 כל מתאמן פועל לפי תוכנית מותאמת אישית, הנבנית בהתאם לרמת הכושר, היכולת והמטרות האישיות שלו – בליווי צמוד, תיקונים והכוונה מצד המאמן במהלך כל האימון.
10.3 אנו מבקשים מכולם לשים לב לזמני האימון, ולהקפיד לא להתעכב מעבר ל־55 הדקות שהוקצו, על מנת לאפשר למתאמנים הבאים להיכנס ולהתאמן בצורה נעימה ומכבדת, ובכדי לשמור על רצף ונוחות לכלל המתאמנים במתחם.
10.4 ייתכן שינוי במאמן/ת שמעבירים את האימון – ללא התראה מראש, בהתאם לשיקול דעת הנהלת המועדון. אנו צוות מגובש ומקצועי, שמעביר בינינו את כל המידע הנוגע למתאמנים, התוכניות האישיות וההתקדמות, כדי להבטיח חוויה אחידה, איכותית וללא פערים – ללא קשר למי מהמאמנים מעביר את האימון בפועל.
11.1 השתתפות באימונים מחייבת הרשמה מראש דרך האפליקציה.
11.2 ההרשמה נפתחת בכל יום רביעי בשעה 16:00, עבור כלל האימונים של השבוע הבא.
11.3 אימון יתקיים רק אם נרשמו אליו לפחות 3 משתתפים.
11.4 במקרה שבו עד 12 שעות לפני מועד האימון נרשמו פחות מ־3 משתתפים – האימון מתבטל באופן אוטומטי, והמתאמנים יקבלו הודעת וואטסאפ המעדכנת על כך.
11.5 פגישות מדדים (שקילה והיקפים) מתקיימות בשעות קבועות, שמופיעות מראש בלו״ז האימונים באפליקציה.
11.6 מתאמן שמעוניין להישקל או להיבדק מתבקש להשתבץ מראש לאחד ממועדי המדדים. כל מועד כזה שמתוכנן – מתבטל אוטומטית 72 שעות מראש, במידה ואין בו משתבצים, כדי לאפשר תכנון מוקדם ויעיל של הלו״ז.
11.7 לכן, אם ברצונכם לעקוב אחר התקדמותכם – מומלץ לקבוע שקילה והיקפים לפחות 3 ימים מראש, על־מנת שנוכל להיערך לכך בהתאם ולהבטיח חוויה אישית ומדויקת.
12.1 כל מתאמן מחויב למלא הצהרת בריאות לפני התחלת האימונים.
12.2 כל שינוי במצב הבריאותי – מחייב עדכון מיידי לצוות המועדון.
13.1 בקרים: ראשון–חמישי בין השעות 08:00–12:00.
13.2 שישי וערבי חג: 08:00–13:30 (שעון חורף: עד 12:30).
13.3 ערבים: ראשון–חמישי בין השעות 17:00–21:00.
13.4 שעות הפעילות עשויות להשתנות בהתאם לביקוש או לאירועים מיוחדים. עדכונים על שינויים יימסרו ללקוחות מראש.
14.1 חובה להשתמש במגבת אישית במהלך האימון.
14.2 חובה להשתמש בבקבוק מים אישי.
14.3 יש להחזיר את כל ציוד האימון למקום.
14.4 יש להימנע מהשארת אשפה – ולהשתמש בפחי האשפה.
14.5 כל תקלה או בעיה – נא לדווח לצוות המועדון.
15.1 המועדון רשאי לצלם את הפעילות במתחם ולהשתמש בצילומים לצרכי פרסום ברשתות החברתיות.
15.2 כל מתאמן רשאי לבקש בכתב לא להופיע בתיעוד – ואנו נכבד זאת במלואו.
15.3 פרטיות המידע האישית של המתאמנים נשמרת בקפדנות ולא תועבר לגורמים חיצוניים ללא אישור.
16.1 ניתן להקפיא מנוי לשבועיים בעלות של 50 ש"ח, או לחודש בעלות של 100 ש"ח.
16.2 ניתן לבצע הקפאה אחת בלבד בכל חצי שנה קלנדרית.
16.3 הקפאה תתבצע רק בהודעה מראש ולא באופן רטרואקטיבי.
16.4 לא יינתן החזר כספי עבור הקפאה.
16.5 מקרים חריגים (כגון פציעה, מילואים, היריון) ייבחנו בנפרד – יש להציג מסמכים.
17.1 צוות מועדון ULTRA כולל מאמנים מקצועיים ומנוסים בתחומי האימון הגופני, אך אינו כולל רופאים או דיאטנים קליניים מוסמכים. השירותים הניתנים במועדון, כולל ייעוץ תזונתי כללי, אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי או לתוכנית טיפולית הניתנת על־ידי אנשי מקצוע בתחום הבריאות.
17.2 כל מידע, הדרכה, המלצה או תוכן שנמסר במסגרת הפעילות במועדון – נועד לתמוך וללוות את המתאמן באופן מקצועי, אך אינו מהווה ייעוץ רפואי, פסיכולוגי, תזונתי־קליני או טיפולי מכל סוג שהוא.
17.3 אנו ממליצים בחום לכל מתאמן, במיוחד לאנשים עם מצבים רפואיים קיימים, נטילת תרופות קבועות, נשים בהריון או לאחר לידה, להתייעץ עם רופא או גורם מוסמך לפני התחלת פעילות גופנית או תזונתית מכל סוג.
17.4 כל מתאמן אחראי לעדכן את הצוות בכל שינוי מהותי במצבו הבריאותי או בתפקודו הגופני, וכן להימנע מביצוע תרגילים או מאמץ שאינו תואם את מצבו. המאמנים עושים מאמצים להתאים את הפעילות לצרכיו של כל מתאמן – אך האחריות על דיוק, הקשבה לגוף ובחירה נבונה – נתונה בידי המתאמן בלבד.
17.5 מועדון ULTRA מקפיד לפעול בשקיפות, מקצועיות וזהירות מרבית, אך לא יישא באחריות ישירה, עקיפה או תוצאתית לנזקים פיזיים, נפשיים, רפואיים, או אחרים – העלולים להיגרם כתוצאה מהשתתפות בפעילות או הסתמכות על מידע שהועבר במסגרת פעילות המועדון.
17.6 אנו כאן כדי להעניק לכם מסגרת תומכת, מקצועית ובטוחה – אך בסופו של דבר, הגוף שלכם – הוא האחריות שלכם. ההצלחה, ההתקדמות והבטיחות תלויים גם בשיתוף הפעולה, הפתיחות והאחריות האישית של כל אחד ואחת מכם.
18.1 צוות מועדון ULTRA כאן בשבילכם – לא רק במהלך האימון, אלא גם לפניו ואחריו. אנו זמינים לשאלות, הבהרות, ייעוץ מקצועי וליווי מתמשך – בכל עניין שיכול לעזור לכם להתקדם, להתאמן בבטחה, ולהרגיש טוב עם עצמכם.
18.2 אנו מאמינים בתקשורת פתוחה, שקיפות, והתאמה אישית – ולכן נשמח לשמוע מכם בכל שלב בתהליך.
18.3 חתימתכם על הסכם זה מהווה אישור שקראתם והבנתם את התקנון, וכי אתם מקבלים על עצמכם את תנאיו במלואם.
18.4 ההסכם נועד לשמור על תיאום ציפיות, על חוויית אימון איכותית לכולם, ועל סביבה נעימה, בטוחה ומקצועית.
תנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש") מסדירים את השימוש שלך באפליקציה (להלן: "האפליקציה") המופעלת על ידי א.א פינק ביוטי בע"מ (להלן: "החברה"). כל שימוש באפליקציה כפוף לתנאי שימוש אלה ולתנאי מדיניות הפרטיות של החברה ("מדיניות הפרטיות") המפורסמת באפליקציה ומהוות חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תנאי השימוש, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. כל שימוש באפליקציה יהווה הסכמה מחודשת לתנאים אלה. יש להקפיד לעיין בתנאי השימוש לפני השימוש באפליקציה. השימוש באפליקציה בפועל מהווה הסכמה מצד המשתמשים לתנאי השימוש. משתמש שאינו מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה או בשירותים המוצעים במסגרתה. סימני המסחר שבאפליקציה, ככל שישנם, הם סימני מסחר של החברה או של בתי העסק כהגדרתם להלן (בין אם רשומים ככאלו ובין אם לאו). המשתמש אינו רשאי לעשות בהם כל שימוש, שכפול או העתקה בכל אופן וצורה שהיא. כל זכויות הבעלות לרבות זכויות הקניין הרוחני, באפליקציה ובשירותים, לרבות בעיצוב היישומים שבעזרתם מתבצע השימוש, וכן בכל תוכנה, יישום, קוד מחשב, קובץ גרפי, וטקסט וכל חומר אחר הכלול באפליקציה (למעט תכנים של צדדים שלישיים), הן הרכוש הבלעדי של החברה או של צדדים שלישיים (לפי העניין), ויוותרו בבעלותם המלאה בכל עת. משתמשים מתחת לגיל 18, מתבקשים לקרוא תנאים אלה בעיון ובקפידה יחד עם הוריהם (או אפוטרופוס אחר). אם המשתמש (או הוריו) אינכם מסכימים לתנאי השימוש של האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי לעשות שימוש באפליקציה לכל מטרה שהיא. במקרה שישנה אי התאמה בין האמור בתנאי שימוש אלה לבין האמור בדפי המידע האחרים באפליקציה, יגבר האמור בתנאי שימוש אלו. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, אולם הם מיועדים לכל המגדרים כאחד.
צוות התמיכה זמין לשירותך בימי א׳ - ה׳ בין השעות 08:30-17:30